niedziela, 24 marca 2013

Rozdział I - Baku Akademia

Wstęp
Minęło 20 lat od pojawienia się pierwszych mechtoganów. Zmieniło się wiele ... BakuNano zastąpiono BakuDestroyer ,zmieniono zasady turnieju , powstały areny domen i Baku Akademia , szkoła która szkoli przyszłych graczy .

Rozdział I
Znów pani Margaret pytała z zasad turnieju ,jakbyśmy się  w wakacje uczyli 124 zasad turnieju. Wczoraj było nawet miło . Można było sobie jeść , pić i bić dosłownie w czasie trwania lekcji . Dziś to wszystko się zmieniło . Jedno słówko do przyjaciółki i już masz uwagę . Dobrze że mamy dziś zajęcia na arenie .
Spojrzałam na Luka który właśnie odpowiadał . Ciekawi mnie jak on był w stanie zakuć 124 zasady w dwa dni ... brata mi chyba podmienili .
-Luke , muszę to zrobić . Masz tą szóstkę .
Szatyn usiadł w ławce obok mojej , a nauczycielka zaczęła bazgrać w dzienniku . Później kilka razy przejeżdżała wzrokiem po liście uczniów i ...
-Pani Lucy Kuso do tablicy .
Posłusznie wstałam i podeszłam do tablicy multimedialnej u nas zwanej Sophy . Praktycznie każda rzecz w naszej klasie ma nazwę . Tablica dostała Sophy .
-Napisz mi proszę datę zmienienia zasad turnieju .
Wzięłam długopis od tablicy zwany Seba . Więc Sebą napisałam ;12 lipca 2034 roku . Pani już szykowała się by zadać kolejne pytanie gdy usłyszeliśmy alarm .
-Uczniowie , spokojnie . Teraz szybko na dwór - Rzuciłam Sebą i wybiegłam z klasy . Czasami nawet trafnie robią ćwiczenia .Wybiegłam przez drzwi awaryjne .Rozpętała się burza , a miało być słonecznie .
-Co do cholery !?
Wysoko w górze mknął duży , czarny kształt . Wkrótce wylądował na głównym placu przed akademią . Z ogromnego bakugana przypominającego smoka zszedł czarnowłosy chłopak w czarnym płaszczu .
-Oddajcie mi ją .
Rudowłosa dyrektorka wyszła przed uczniów , którzy stali jak kołki nie za bardzo wiedząc co robić .
-Nie . Przyrzekłam Drago że oddam ją tylko godnej osobie , a ty ,Kairo  taką nie jesteś .
-Ten twój Drago nie żyje od 10 lat .
-Żyje , ale jest w trzecim wymiarze .
-Zwariowałaś kobieto. Nie ma czegoś takiego ! Teraz oddaj ją , bo inaczej zniszczę wszystko i wszystkich którzy staną mi na drodze .
-Wpierw pokonaj mnie !
-Zawsze i wszędzie . Atlantis , walcz !
-Vulpica  , walcz.
Tak właśnie zakończyła się wymiana zdań pomiędzy dyrektorką ,a przybyszem . Na placu stał ogromny czarny jaszczur , Atlantis i jasno brązowa podobna do wilka , Vulpica .

(...)

Wschodnia część szkoły stała w płomieniach . Większość osób się ocknęła i zaczęła uciekać . Reszta chyba czekała na śmierć . Co dokładnie stało się z dyrektorką i jej bakuganem , tego nikt nie wiedział . Ktoś złapał mnie za nadgarstek i zmusił do biegu . 
-Lucy , co tak stoisz ?
-Luke ! Ale ... co się stało z dyrektorką i ...
-Wyjaśnię później .
Dobiegliśmy do samochodu Luka . Zapalił go i odjechali . Jechaliśmy w ciszy , aż do biurowca naszego ojca.

(...)
Czemu spotkanie ojca kończy się dopiero o 16:30 ? Wlepiłam oczy w napis "Daniel Kuso " mając nadzieję że może się otworzą . Wyszedł z nich tata .
-Słyszałeś !? Akademia wygląda jak ty gdy wstajesz ! 
-Aż tak źle ? Ale co się stało ?
-Jakiś Kairo walczył z dyrektorką i ją pokonał . 
-Idźcie do matki .
-Ale...
-Muszę coś zrobić . Wrócę późno . 
I poszedł . Tak więc trafiłam do biura matki . 
Nie było jej . Wróci dopiero o 19 , może później . Czemu moi rodzice muszą być tacy ? Ojciec , znany jako Dan Kuso . Dawny mistrz bakugan , jego Drago znikną podczas walki w wymiarze zagłady razem z drugim dragonoidem . Teraz zajmuję się ochroną kraju , sama nie wiem co dokładnie robi . Mama , znana jako Runo Kuso . Jedna z najlepszych w bakugan . Mam pokręconą rodzinę ...
-Lucy , chodź .
-Co chcesz zrobić ?
-Jechać za ojcem .
Po kilku minutach truchtu dotarliśmy do podziemnego parkingu . Ojciec właśnie wyjeżdżał . Kilka sekund później już jechaliśmy za nim . Wcale nie zmierzał do szkoły ,jechał w przeciwną stronę . Po prawie godzinie  zatrzymał się, my również . Wszedł do jakiejś jaskini . Luke bez słowa wybiegł z samochodu i popędził w jej stronę . Jeśli mam mówić szczerze to nienawidzę małych ciasnych pomieszczeń bez okien . Gdy weszliśmy prawie zapadałam się pod ziemię ze strachu. Na samym środku wąskiego korytarza wylegiwał się ogromny wąż . Krzyknęłam i zaczęłam się cofać .
-Zabierz to !
-Spokojnie , córciu .
-Tata !? Ups...
Ojciec wziął węża za głowę,wyniósł  i więcej go nie widzieliśmy . Odetchnęłam gdy wrócił ojciec .
-Chyba coś wam powiedziałem ?
Dopiero teraz przypomniało mi się że Luke był tu ze mną . Kompletnie zapomniałam .
-Tak . Ale nam porzesz przecież powiedzieć co się stało i o co chodzi z tym Kairo .
-Kairo jest poszukiwaczem . Szuka bakuganów ,później je zabija i pozyskuje moc . Prawdopodobnie to zrobił z Vulpicą , ale nie szukał jej tylko Bramy Wymiarów . Jest ona znacznie silniejsza niż brama Drago . Jednak żeby posiąść bramę trzeba pokonać i zabić jej obecnego posiadacza . W tym wypadku jest on zamknięty w BakuLock i tylko strażnik klucza Wymiarów jest w stanie otworzyć BakuLock . Sam BakuLock jest tu .
Rozejrzałam się . Przed nami była ogromna sala , a pośrodku czarny kwadrat z niebieskim wzorami.
-Trochę ta historia zawiła . Mam nadzieję że zrozumieliście . Tak więc muszę chronić BakuLock i znaleźć kogoś godnego .
-A my ?
-Wy macie już strażnicze . Poza tym klucz prawdopodobnie ujawniłby się w czasie walki . A teraz chodzicie.






W końcu koniec. Wyszedł strasznie nudny rozdział ale to takie wprowadzenie więc nic nie poradzę . Już od następnego rozdziału zacznie się walka i takie tam . Sądzę że ta seria będzie miała koło 50 rozdziałów , ale nie wiem . Jeśli już ktoś tu zabłądził to niech zostawi komentarz ;p 

3 komentarze:

  1. No łał dziewczyno! Zaczynasz całkiem nieźle. Że aż 20 lat później? O.o Przynajmniej Runo i Dan są małżeństwem i mają dwójkę słodkich dzieciaczków ^^ Ile oni mają lat, bo chyba nie doczytałam albo zwyczajnie nie było? Odpisz plis :)

    P.S. Wyłącz weryfikację obrazkową i włącz anonimki, pomoże ci to pewnie zdobyć czytelników :) A mnie wnerwia, gdy muszę wpisywać kod -,- xD

    I zapraszam, byś dołączyła do witryny na moim blogu pod nazwą "Obserwatorzy". W tej sposób będę mogła odwiedzać cię regularnie :) I zalecam także tobie zamieszczenie "Obserwatorów" :)

    Pozdrawiam, Melte Kuso :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam jeszcze wieku , więc mają po 16 lat. Poza tym nie tylko Dan i Runo są małżeństwem .

      Usuń