sobota, 13 kwietnia 2013

Info

Wiec ... stwierdziłam że za mało komentarzy jest ! Ludzie nie możecie zrobić sobie darmowego konta Google i komentować ? Przynajmniej wiedziałabym czy mam dalej pisać ! Ale w związku z tym wkrótce powstanie Oneshot i dostaną do niego linki tylko czytelnicy którzy komentują /obserwują .No cóż to będzie taki prezent ;p Nie wiem jak wyślę link . Pewnie e-mailem , ale wtedy będę je musiała zdobyć . W każdym razie jakoś to wykombinuje . Poza tym postaram się jeszcze w tym tygodniu napisać rozdział . Goodbye ~~

2 komentarze:

  1. Cóż tu więcej mówić: Czekam, Czekam i jeszcze raz Czekam. Mam nadzieje że się nie zaczekam na śmierć. Do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, nie możesz wymagać, że od razu będą ci komentować wszyscy ludzie na całym świecie. W końcu dopiero zaczęłaś i jesteś - krótko mówiąc - nowicjuszką. Czytelników przyjdzie więcej z czasem, a może to długo potrwać. Wiem to dobrze. A mogą też nic nie pisać i będą tak zwanymi przeze mnie 'cichaczami'. Wpadają, czytają i sobie idą.
    Po prostu musisz poczekać, a cierpliwość to rzecz święta. Na poprzednim blogu zebrałam prawie 60 tys. wejść. Na teraźniejszym ponad 10 tys...
    Jedyna rada - poczekaj. Nie narzekaj, że brak komentarzy, bo to nie o to chodzi.
    Mam nadzieję, że staniesz się cierpliwsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń